aktuality

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Správa bytů Kralovice s.r.o.

zastoupené jednatelem společnosti

vyhlašuje dne 06.03.2025 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

Účetní

Sjednaný druh práce: účetní, mzdový účetní, administrativní a spisový pracovník

Místo výkonu práce: Správa bytů Kralovice s.r.o., Plzeňská tř. 265, 331 41 Kralovice

Datum nástupu: 01.07.2025

Trvání pracovního poměru: 3 roky (zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou)

Požadavky na uchazeče:

  • fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
  • bezúhonnost,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou ekonomického zaměření,
  • znalost podvojného účetnictví, daňové problematiky a mzdové agendy s praxí min. 2 let během předchozích 5 let,
  • znalost práce na PC, MS Office, Word, Excel, internet,
  • komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost.

K samostatné přihlášce obsahující: jméno, příjmení, datum a místo narození, místo trvalého bydliště, kontaktní údaje – telefon, e-mail, datum a podpis uchazeče,

je nutno připojit:

strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních
a odborných znalostech a dovednostech,

výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce(u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovských státem),

Přihlášky s požadovanými doklady je nutno zaslat nebo podat tak, aby byly doručeny nejpozději
do 31. 03. 2025 do 11 hod. na adresu:

Správa bytů Kralovice s.r.o.

Plzeňská tř. 265

331 41 Kralovice

obálku označit slovy: "Výběrové řízení – účetní"

Po vyhodnocení přihlášek bude dne 02.04. 2015 od 15:30 hod. výběrové řízení pokračovat ústním pohovorem s nejúspěšnějšími, v sídle společnosti, Plzeňská tř. 265, 331 41 Kralovice.

Vybraní uchazeči budou o přesném čase pohovoru informováni předem telefonicky a to

01.04.2025 v odpoledních hodinách. S sebou si přinesou platný občanský průkaz či jiný průkaz totožnosti.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

V Kralovicích dne 06.03.2025

ROZDĚLENÍ NÁKLADŮ NA VYTÁPĚNÍ

Změna v rozdělení nákladů na vytápění od 1.1.2024 podle PENB (změna vyhlášky č. 269/2015 Sb.)

S účinností od 1.1.2024 se mění vyhláška č. 269/2015 Sb., o rozúčtování nákladů na vytápění a společnou přípravu teplé vody pro dům.

Vyhláška mění pouze pravidla pro rozdělování nákladů na teplo pro vytápění, nikoliv pro rozúčtování nákladů na teplou vodu.

Pravidla pro nové rozdělení nákladů na teplo se použijí až na zúčtovací období 2024, tj. provedené v roce 2025!

Rozúčtování se týká pouze domů s centrální dodávkou tepla, nikoliv domů, kde má každý byt samostatný zdroj vytápění a vyúčtování má od svého dodavatele.

Stávající způsob rozúčtování, do 31.12.2023:

Celkové náklady na vytápění se rozdělí na složku základní (30–50 %) a složku spotřební, kterou tvoří zbytek (tj. 50–70 %).

Složka základní se rozdělí podle m2 započitatelné (otopné) plochy.

Složka spotřební se rozdělí podle spotřeby nebo náměru indikátorů spotřeby.

Náklady na 1 m2 vytápěné plochy bytu (složka základní + spotřební) se však musí pohybovat v rozmezí 80–200 % průměrného nákladu na 1 m2 vytápěné plochy v daném objektu. Pokud jsou nižší, stanoví se na úrovni 80 %, pokud jsou vyšší, stanoví se na úrovni 200 %.

Nový způsob rozúčtování:

Celkové náklady na vytápění se rozdělí na složku základní ve výši 40–60 %, a to podle energetické náročnosti budovy (průměrného součinitele prostupu tepla Uem), přičemž lze tuto složku upravit o 10 % nahoru/dolů rozhodnutím orgánu družstva/SVJ

Složka základní se rozdělí podle m2 započitatelné (otopné) plochy.

Složka spotřební činí zbytek, tj. 30 – 70 %.

Složka spotřební se rozdělí podle spotřeby nebo náměru indikátorů spotřeby.

Náklady na 1 m2 vytápěné plochy bytu (složka základní + spotřební) se musí pohybovat v rozmezí
70–200 % průměrného nákladu na 1 m2 vytápěné plochy v daném objektu. Pokud jsou nižší, stanoví se na úrovni 70 %, pokud jsou vyšší, stanoví se na úrovni 200 %.

Orgán, který rozhoduje o způsobu rozúčtování v případě SVJ je shromáždění /§ 1208 a) NOZ/, v případě družstva o tom rozhoduje statutární orgán, pokud to není podle stanov v působnosti členské schůze. Orgán však může rozhodnout o změnách pouze v mezích vyhlášky, nemůže stanovit například, že neplatí spodní/horní mez nákladů.